ubezpieczenia komunikacyjne

Firm oferujących ubezpieczenie zdrowotne jest cała masa. Przede wszystkim na samym początku musimy wybrać jakąś firmę. Należy przy tym zwrócić uwagę na zakres usług, jakie oferuje ubezpieczalnia.

Opłaty za ubezpieczenie są zróżnicowane i zależą przede wszystkim od płci, wieku starającej się o ubezpieczenie osoby oraz od wyboru usług medycznych, jakie ma objąć ubezpieczenie.
Duży wpływ na opłaty ma również tzw.: Selbstbeteiligung, a jest to kwota, jaką w ciągu roku będziemy musieli sami, bezzwrotnie zapłacić podczas wizyt w gabinetach lekarskich.
Oferujemy Państwu:
tanie ubezpieczenia bez udziału własnego
• ubezpieczenie bez konieczności zawierania umowy na wypadek wymagania opieki (Pflegeversicherung)
• ubezpieczenie bez konieczności doliczania ustawowego 10% dodatku do taryfy głównej
• ubezpieczenie bez badania lekarskiego

3 komentarze:

  1. Ubezpieczenia komunikacyjne są obowiązkowe jeśli jesteśmy właścicielami danego pojazdu mechanicznego. Wtedy ubezpieczenie OC pozwala nam na swobodne poruszanie się po drogach. W moim przypadku gdy mi się już kończy moje OC to dzięki porównywarce https://kioskpolis.pl/ mam możliwość wybrania najlepszej dla mnie opcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wielkim zwolennikiem korzystania z kalkulatora OC https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac jeżeli przychodzi do momentu aby wykupić ubezpieczenie. Tym bardziej, że właśnie tam uzyskujemy szybkie porównanie wielu polis i bez najmniejszego problemu wybieramy dla nas tą odpowiednią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ubezpieczenia są bardzo nam potrzebne i tym bardziej jeśli posiadamy pojazd mechaniczny. Dlatego ja za każdym razem używam kalkulatora ubezpieczeń https://www.kalkulatorocac.pl/ i muszę przyznać, że jest to bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń